Tuesday, June 14, 2011

Arifudin & Shahila, Meru


bismillahirrahmanirrahim..

05062011. Meru.

Selamat pengantin baru pada akak shahila & abang arifudin! ^^
mula-mula dorang ni tak kenal saya, maklumlah yang tempah fotografi adik pengantin.. terima kasih cha.. ha bila da kenal.. ngam dah, posing pun dah tak segan-segan. hehe.

jom preview sikit majlis mereka..





















terima kasih semua yang memeriahkan majlis.. dan kepada tuan rumah terima kasih menjemput saya merakam kenangan terindah ini. Dalam masa yang sama dapat meningkatkan skill fotografi saya. Tak lupa jugak geng fotografi saya; farhan & syasya. 

Wallahua'lam.


mendoakan kebahgian semua,
al

9 comments:

ana muslim! ;) said...

best nye! lepas ni nk join korg lah weh. boleh x? hikhik ;p

al said...

bole je.. ^^ leh knal ana muslim ni spe eyk?

ana muslim! ;) said...

hikhik. saya ni sepupu awk ler,
anak m.long awak. ! haha ;p
adik kak n, ;'D

farzana syasya said...

hahahah liya x tahu sebenarnya....aq..just ckp lah yg ko tu kawan aq..:P sowy jangan marah... cantik lah weyh gambar nyew

ana muslim! ;) said...

syasya? xfaham. =='

A L said...

haha kentot ar korang.. :p tak ak tanya syasya, knal ke spe ana muslim? dye kate ko ni kwn dye. ak ingt ko kwn skolah dye. hahaha :p ko amik cam pe hrtuh?

ana muslim! ;) said...

0uh ! gitu ka , ;p faham.faham.
cam? camera ek?

A L said...

a'ah.. cam tu camera.. :p

ana_muslim said...

ooo. ;p lmbt loading jap
canon je eos550d ,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...