Tuesday, February 22, 2011

not so bad

bismillahirrahmanirrahim..

berapa ramai di antara kita yang mula dari form 1 sudah berasrama? kalau saya tengok senario sekarang..sepupu2 kecil saya ramai tidak suka berasrama. kenapa ye? mungkinkah qualiti pelajar asrama sekarang makin merosot? atau mungkinkah mereka tidak suka terikat dengan peraturan asrama? bagi saya, tinggal di asrama lah membuatkan mereka tahu toleransi sesama sahabat, masa dipenuhi dengan program bermanfaat, berdikari lagi2 dalam hal pengurusan diri, dan macam2 lagi lah. ok, tu hal fasal asrama lah.. letak ketepi dulu ok.

jadi hubungan mereka yg duk rumah ni dgn keluarga tu sentiasa rapat. tapi lau macam saya, lame duk asrama, sampai grad still fully live in campus. tapi tak ke berjauhan kdg membuak kn rase rindu? cewah!

ok then, bila lagi kita nak berbakti pada ibu ayah tercinta? bukan la saya katakan langsung tak sempat menolong mereka tapi memang realiti lah bila budak asrama balik rumah apa yg dia buat? qada' tidur!!! haha, kn? (mungkin tak la bagi kamu.. :p)

tula.. bila difkir-fikir.. ada jugak hikmahnya tak dapat keja lagi.. uhu.. memang agak busan duduk je kat rumah and asyik ikut je bontot mak ayah, rasa macam anak tunggal pulak. tapi alhamdulillah ada jugak keja2 partime, xde la buntu sangat. utk orang yg sering terkejar2 masa sebelum ni, tibe terus banyak gilaaa masa terbuang. how to handle it?

tidur. tidur. dan tidur?? oh no.. be fat la you.. :p jom ikuti perkembangan saya melalui masa lapang ni..


cam korangla.. blogwalking, bloghopping, blogshopping. ehe, byk cuci mata.. XD
Part time Qmath
tidur. memang terapi terbaiklah!

gaya cam pro. :p

design tu.. design ni..

tapi paling best.. of course, spend time with my mum+dad! luv u lah! ^^ korang plak mcamana?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...