Saturday, January 15, 2011

what HOT's today? hoho

salam kebahgiaan :D

ni realiti sekarang. bila dah meginjak alam dewasa ni, alih-alih tanya dah habes blaja? sudah.. keje kat mana? lau da dapat tu alhamdulillah.. ramai lagi yang masih menganggur tau. [termasuklah diri ini. haha], pastu plak orang tanya, bila lagi nak langsung? ha.. jangan wat-wat tak faham plak.. bila nak langsung perkahwinan maksudnya. hadoai.

ops bukan saya katakan saya akan kahwin dalam masa terdekat ni, tapi yela, memang sekarang hot topic ni. haha, tu yang saja nak kongsi dengan korang..

jom kita cuci mata! dan berangan! wee ^^

tema pilihan hati: putih. suci. i like simple yet casual and nice! contemporay gitu. ceewah.


baju plak macamana? *kelip-kelip mata




 eh mestilah nak yang muslimah.. ni cuci mata je okey.. leh alter kan.. emm. kasut plak.



bilik tidur? hehe. okey tgk ni.. 




taste korang sume mungkin lain. boley la cuci mata di www.kahwinmall.com www.weddinginspirasi.com dan lain lagi. selamat menjamu mata ;)

2 comments:

syeda said...

pilihan hatiku:
pelamin n01
dress no4
kasut no1
bed no1

weeeeeeeee *berangan*

A U L A A' said...

senok nya dye.. sesekali berangan memang syok kn? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...